środa, 18 stycznia 2023

Wyzwanie # 88 UROCZYSTOŚĆ

 Witamy i zapraszamy do udziału w naszym kolejnym  wyzwaniu


 Warunkiem głównym udziału w wyzwaniu jest wykonanie i zaprezentowanie pracy nawiązującej tematycznie do hasła  - "Uroczystość"-
  oraz zastosowanie w projekcie jakiejkolwiek tekturki.

Nie musicie używać miszmaszowych produktów,
 lecz jeśli pojawią się w Waszej pracy będzie nam niezmiernie miło.
Napiszcie wówczas, co zastosowaliście i podlinkujcie do sklepu :) 

Zgłoście pracę przy pomocy żabki na dole posta,
 powieście u siebie na blogu banerek podlinkowany do naszego bloga,
 dodajcie się do obserwatorów i dobrze się bawcie :)
Ilość prac zgłaszanych w wyzwaniu jest nieograniczona. 

Nagrodą są zakupy w naszym sklepie za kwotę 45zł
oraz gościnna prezentacja na naszym blogu  .

A oto  inspiracje naszego DT :
Edyta



Beata


Hania

Chimera


Inka

Agnieszka


PaNaKo

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 komentarze:

  1. Brakuje linków do prac 22 i 23. Ja nie zrezygnowałam z udziału w wyzwaniu, tylko fb usunął moje prace bez podania powodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj jeszcze raz dodać linki, bo faktycznie nie wyświetlają się prace ;)

      Usuń
  2. czy nadal można dodawać prace na wyzwanie ? Mój post został usunięty, chciałam go dodać ponownie niestety nie widzę "żabki" ani żadnych dodanych prac

    OdpowiedzUsuń