wtorek, 29 listopada 2022

Wyniki DT call - Przedstawiamy nowe projektantki

Witajcie!

Zakończyliśmy  nabór do naszego DT.
 Serdecznie dziękujemy za każde zgłoszenie.
 Cieszy nas niezmiernie, że tyle osób chciało być częścią MiszMaszowego zespołu :)

A teraz czas na przedstawienie naszych nowych projektantek,
które razem z nami będą Was inspirować od grudnia 2022 do końca 2023 roku. 


Witajcie. Mam na imię Agnieszka i jestem mamą dorosłych już dzieci. Mój świat oprócz rodziny i pracy kręci się również wokół hobby któremu poświęcam każdą wolną chwilę. Zaczęło się od wstążek i quillingu a później doszły też inne metody. Robię przeważnie rzeczy z papieru ale czasem lubię pobawić się mediami. W każdej pracy bez względu na formę i rodzaj zamykam cząstkę siebie, mały kawałek mojego rękodzielniczego serducha. Bardzo mi miło, że dołączyłam do kreatywnego zespołu Miszmasz Papierowy. Dla mnie to ogromna radość i wyróżnienie.

Moje miejsca w sieci:


Z tej strony Koraliki Beaty czyli belfer pełną gębą, edukator w wielu dziedzinach, mama własnej trójki dzieci i ogromu przyszywanych pod postacią zwierząt domowych. Od lat związany z rękodziełem. Swoją przygodę rozpoczęłam od tworzenia biżuterii, potem kolejno poznawałam różne techniki i dziedziny. Obecnie najczęściej tworzę prace scrapbookingowe i mediowe.
Bardzo się cieszę, że od teraz będę także tworzyć dla Misz Maszu papierowego.

Moje prace można zobaczyć na blogu:



Do odważnych świat należy!!! ... z takim przeświadczeniem podchodzę do życia i do swojej pasji. Zgodnie z tą sentencją próbuję nowych rzeczy, podejmuję się nowych wyzwań i szukam przygód! To właśnie dziś otwieram nieznane drzwi i z uśmiechem na twarzy wędruję - ramię w ramię - z gronem fantastycznych, serdecznych i niezwykle utalentowanych dziewcząt z Design Team Miszmasz Papierowy! Jestem pewna, że będzie to mile i twórczo spędzony czas, który uprzyjemnią nam wyjątkowe, cudowne i nadzwyczajnie ażurowe tekturki, dokładnie takie, jakie uwielbiam! Swoją przygodę z rękodziełem zaczęłam w 2017 r. od scrapbookingu, wkrótce potem pokochałam kartkowanie i mediowanie. Staram się jednak być ciągle otwarta na nowe doświadczenia, dlatego ogólny przekrój moich prac, stylów i ulubionych technik jest spory, a wszystko co projektowo zdziałam zależy od tego, co akurat mi w duszy gra:)
Jeśli zechcecie odwiedzić mnie w sieci to serdecznie zapraszam, znajdziecie mnie tu: blog https://papierowahulka.blogspot.com/ Instagram https://www.instagram.com/papierowahulka/ Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100008601978549

 Z niecierpliwością czekamy na MiszMaszowe inspiracje nowych projektantek :) 

2 komentarze: