czwartek, 20 października 2022

Nadal w kolorach lata czyli morski tag

 Witajcie

u mnie w tym roku wakacyjne wspomnienia zostały na dłużej. Ciągle jeszcze mam przed oczami ciepłą żółć i szarość piasku, spalone słońcem zielenie traw, srebrzyste liście oliwek i rudy brąz wyschniętej ziemi...a przede wszystkim-przepiękne odcienie błękitów morza. I dlatego też postanowiłam utrwalić sobie to wspomnienie wykonując morski tag-a czy kojarzy wam się z wakacjami-sami zobaczcie





Do jego wykonania użyłam....tekturek świątecznych, które w moim przypadku zastępują wodorosty 


tekturki nazywają się świąteczne wisiorki i są naprawdę wielofunkcyjne!

Ja je pozłociłam, ale świetnie wyglądają też saute;-)

Jeśli praca Wam się podoba to oczywiście zapraszam do naśladownictwa!


pozdrawiam gorąco

Wasza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz