poniedziałek, 17 października 2022

Gościnna projektantka października


Witamy !!!!
Mamy przyjemność zaprosić Was na spotkanie z październikową
  Gościnną Projektantką -
 zwyciężczynią jednego z naszych wyzwań.

Przedstawiamy Wam 

Akami Handmade 

Agnieszka przygotowała dla Was przepiękną kartkę z  tekturkami z zestawu
Jesienne dynie.

Zanim  ją pokażemy, kilka słów od naszego gościa:

Cześć :)
Jestem Agnieszka, a w sieci możecie mnie znaleźć jako Akami Handmade.
 Moje początki blogowe to biżuteria koralikowa, ale z czasem wygrał scrapbooking.
Moje prace to różne style. Wyrażają to, co akurat mi w duszy gra.
Czasem vintage, czasem shabby, czasem jest elegancko, innym razem gryzmolę szlaczki na brzegach.
Ale jest jeden element, który gości u mnie nagminnie - tekturki. Mam do nich słabość.
I dlatego z tym większą przyjemnością przygotowałam gościnną inspirację z tekturkami MiszMasz Papierowy. Za wygraną w wyzwaniu wybrałam różne nowości. Między innymi jesienne dynie i liście.
 I to one stały się cudną ozdobą  pudełka na tealighty. Tekturki pomalowałam farbkami i markerami, wytuszowałam na krawędziach. Kompozycję wzbogaciły foamiranowe kwiaty. 

Dziękuję za spotkanie :) 






2 komentarze: