środa, 17 sierpnia 2022

Gościnna projektantka sierpnia

 Z wielką przyjemnością przedstawiamy  naszą sierpniową
Gościnną Projektantkę,
 która wygrała jedno z naszych wcześniejszych  wyzwań.

Zapraszamy Was na spotkanie z

Renatą Chądzyńską

Renata przygotowała dla Was  kartkę 

ozdobną ramką OriBelli

Zanim  ją pokażemy, kilka słów od naszego gościa:

Cześć.
 Nazywam się Renata Chądzyńska. Jest mi bardzo miło, że mogłam dla Was przygotować inspirację z przepiękną tekturką Miszmasza Papierowego.
A teraz kilka słów o mnie  😊 Rękodzieło odkąd pamiętam towarzyszyło mi w życiu,
a od kilku lat tworzę bardziej świadomie, wiedząc co to scrapbooking czy cardmaking 😊
Chociaż nadal jest to moje hobby i odskocznia od obowiązków domowych.

Uwielbiam prace, w których wykorzystuje swoje ręcznie robione kwiaty z foamiranu oraz tkaniny. I oczywiście tego typu kartkę dla Was przygotowałam. 




1 komentarz:

  1. Idealnie wkomponowałaś tekturkę w cały projekt, kartka jest śliczna!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń