sobota, 13 listopada 2021

Jesienna latarenka.

 Witajcie!

Przychodzę do Was dziś z moją pierwszą inspiracją. Ogromnie się cieszę, że dołączyłam do Miszmaszowego zespołu i będę dla Was przygotowywać projekty z pięknymi tekturkami.

Na nasze pierwsze spotkanie przygotowałam dla Was latarenkę w jesiennym klimacie. Bazę lampionu stworzyłam własnoręcznie z tektury, następnie ją zmediowałam i ozdobiłam jesiennymi tekturkami, które pozostawiłam w naturalnej postaci, gdyż posiadają piękne grawerowania, których nie chciałam zakrywać; 

Jesienne grzybki 

Jesienne rośliny

Żołędzie na wstążce Gosi.

Kompozycja na lampionie zawiera również kwiaty z foamiranu, dynie z masy lekkiej, papierowe wycinanki oraz listki wycięte wykrojnikami, sizal, korzonki, naturalne czapeczki żołędzi. 




A główną inspiracją do stworzenia tego projektu były właśnie te urocze grzybki. Gdy przeglądałam całą ofertę sklepu Miszmasz Papierowy to właśnie te jesienne tekturki zauroczyły mnie w pierwszej kolejności, a że wciąż mamy jesień to stwierdziłam, iż koniecznie muszę wykonać z nimi jakiś projekt. Czyż nie są urocze? 






Zobaczcie jakie piękne grawerowania posiadają tekturki żołędzi. 


Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadnie Wam do gustu. 
Pozdrawiam serdecznie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz