niedziela, 16 maja 2021

Gościnna projektantka maja

Z wielką przyjemnością zapraszamy Was na spotkanie
 z naszą majową 
Gościnną Projektantką.

Jest ona zwyciężczynią jednego z naszych ostatnich wyzwań, 
Przedstawiamy 

Agnieszkę Głąb Studio Inez


 Agnieszka przygotowała dla Was przepiękną kartkę z naszymi tekturkami:

Zanim  ją pokażemy, kilka słów od naszego gościa:

Cześć, mam ogromną przyjemność wystąpić jako gościnna projektantka maja.
 Mam na imię Agnieszka.
W mediach społecznościowych istnieję pod nazwą Studio Inez. 
Na co dzień pracuję zawodowo, a w wolnych chwilach tworzę kartki i boxy.
 Najbliższy sercu jest mi scrapbooking, ale wykorzystuję również elementy innych technik.
Uwielbiam kwiaty, dlatego w moich pracach nigdy ich nie brakuje. 
Ponieważ maj jest czasem pełnego rozkwitu wiosny oraz czasem Komunii,
przychodzę do Was z ukwieconą kartką komunijną dla dziewczynki.
 Użyłam w niej śliczne tekturki, które otrzymałam w nagrodę od Miszmasz Papierowego.
Zapraszam i życzę miłego scrapowania.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz