wtorek, 16 czerwca 2020

Gościnna projektantka czerwca


Witamy !!!!

Dziś mamy przyjemność zaprosić Was
na spotkanie z naszą Gościnną Projektantką -
która jest zwyciężczynią jednego z naszych wyzwań.

Przedstawiamy Wam 

 Ania przygotowała dla Was przepiękną kartkę z naszą tekturką:

Zanim  ją pokażemy, kilka słów od naszego gościa :


Z ogromną przyjemnością przyjęłam zaproszenie do gościnnego występu na blogu Miszmasz Papierowy i serdecznie dziękuję za taką możliwość.
Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się od quillingu, ale ostatecznie pokochałam cardmaking, scrapbooking i mixedmedia.
Bardzo często używam tekturkowych elementów, ale najbardziej lubię wszelkiego rodzaju ramki i rameczki. 
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam, więc kartkę ślubną z cudną miszmaszową  ramką 3d.
Przesyłam serdeczności, Ania



3 komentarze: