sobota, 2 maja 2020

Windą do nieba....

Czas kwarantanny nie sprzyja uroczystościom weselnym, ale miejmy nadzieję, że to się wkrótce zmieni. Przygotowałam dla pary niemłodych już wiekiem,  ale duchem niczym nastolatki  młodych tradycyjną kartkę ślubną w pudełku. 
Do ozdobienia moich prac użyłam najnowszych wzorów tekturek i przyplątał mi się jeden starszy.
 Najpierw polecimy po całości - czyli plan ogólny: różowo, kwieciście, na bogato i błyszcząco.
Kwiatucha z kartki własnoręcznie wykonałam z papieru akwarelowego i pobarwiłam tuszami.



Zawsze, jak robię ślubną kartkę to przypomina mi się ta piosenka! Dzisiaj macie więc podkład muzyczny, bo post długaśny.

Jeżeli chodzi o detale, to tak się sprawy mają:

Ramka i gałązki obfocone z każdej strony, nic się nie ukryje!


Te niezwykłej urody liściaste gałązki, to nic innego jak okrągła ramka Gosi  tyle, że w kawałkach.




Kieliszki - wzór starszy, ale cieszący się niesłabnącą popularnością.



Ramka OriBelli jest dwuwarstwowa! Można używać razem lub osobno, tworzyć shaker boxy (patrz - post wcześniejszy).



Od wczoraj świętujemy Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu.
Życzę wszystkim tu zaglądającym nieustającej obecności Weny i scrapowania z radością w sercu i duszy!

Zapraszam do sklepu:

Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że przeczytałeś/aś do końca ten post! Bardzo mi przyjemnie.
Życzę miłego dnia i zapraszam na kolejne inspiracje.


6 komentarzy:

  1. Cudeńko :) Będzie dla Młodych piękną pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie, że tu wpadłaś i przeczytałaś post!

      Usuń
  2. Zachwycająca praca, prawdziwe cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Podniosło mnie to na duchu! Nigdy nie jestem pewna czy to, co wykonam spodoba się innym. Dobrze jest mieć informację zwrotną.

      Usuń
  3. Piękny zestaw ślubny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Komplementy dla moich prac zawsze poprawiają mi nastrój. Fajnie jest wiedzieć, że doceniane są moje umiejętności.

      Usuń