poniedziałek, 20 stycznia 2020

Dla rocznej panienki

Kartka dla "jednoroczniaka" to w zasadzie kartka dla rodziców.Taki był zamysł, a wykonanie - jak widać na zdjęciach. Obowiązkowo miało być różowo, kwieciście i warstwowo.

Kompozycję kwiatową poprzetykałam motywami roślinnymi z tekturki. Jesienny wianek użyty został w całości jako tło do digi stempla i w częściach dla uzupełnienia pustych miejsc w kompozycji. Lubię tak sobie "rozparcelować" czasem jakąś tekturkę na części.




Na tym zdjęciu widać fragment pudełka, który ozdobiłam częściami jesiennego wianka.




Tekturki użyte w mojej pracy:


Miłego dnia!




2 komentarze:

  1. Piękny komplet! I kartka i pudełeczko wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło. Najbardziej jednak cieszy mnie fakt, że przeczytałaś post i zamieściłaś komentarz. Informacja zwrotna jest dla mnie niezwykle ważna.

      Usuń