piątek, 20 września 2019

Dramatyczna historia pewnego pudełka

Miałam za zadanie wykonać kartkę o charakterze ślubnym, w zdobionym pudełku.
 Życzenie było takie, aby komplet był w tradycyjnym stylu, bogato zdobiony i ukwiecony. 
Z efektu moich zmagań z materią klientka była bardzo zadowolona. Po kilku dniach odebrałam telefon z błaganiem o pomoc, ponieważ wieczko pudełka zostało zniszczone w niejasnych okolicznościach. Nie miałam w zapasie identycznych tekturek i  zastosowałam inne.
Tym sposobem komplet dorobił się dwóch zdobionych wieczek.


Tekturki z kwiatuszkami dodają szyku każdej kartce. Tutaj zastosowałam ramkę, jako podkład do digi stempla.








Jak widać na zdjęciach w sklepie znajdziecie mnóstwo tekturek, które możecie zastosować w pracach ślubnych. Jest w czym wybierać, zapraszam zatem do sklepu po:


Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. cudownie wykorzystane piekne tekturki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi - dziękuję za komplementy dla mojej pracy. Gosi pewnie też miło, bo tekturki jej projektu. Miszmaszowej załodze też miło zapewne, dziękujemy za odwiedziny i komentarz.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu! Twoje tekturki dodają uroku każdej kartce.

      Usuń