czwartek, 20 grudnia 2018

Gałązki ostrokrzewu

W tym sezonie używałam w swoich pracach najczęściej jednej tekturki - gałązki ostrokrzewu. Wspomniane gałązki ozdobiły niemal każdą moją świąteczną kartkę. Dzisiaj pokażę kartki z serii nazwanej przeze mnie "mintayowe":


Warto mieć pod ręką tekturki tego typu, ponieważ można nimi zapchać każdą lukę w kompozycji. Taki niby niepozorne badylki, a robią niezły efekt!



Gałązki przystroiłam obficie białym brokatem sypanym na kleksy z kleju Magik. 


Kartka na poniższym zdjęciu była już prezentowana jako inspiracja do aktualnego wyzwania. Przypominam ją jednak, bo i tu użyłam gałązek ostrokrzewu.



Zapraszam do sklepu po:


Dziękuję za cierpliwe przeczytanie postu i zachęcam do komentowania. Wasze uwagi na temat produktów są dla producenta cennymi wskazówkami przy projektowaniu nowych wzorów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz