wtorek, 18 września 2018

Wyzwanie #36 Dowolna praca z tekturką


Witajcie !!!

Rok szkolny już się zaczął, jesień zbliża się wielkimi krokami, 

a my zapraszamy Was do wspólnej zabawy :) .


Temat pozostawiamy Waszej wyobraźni,
możecie więc stworzyć każdy rodzaj pracy,
jedynym warunkiem  jest użycie tekturki.

Nie musicie używać miszmaszowych produktów,
 lecz jeśli pojawią się w Waszej pracy będzie nam niezmiernie miło. 

Napiszcie wówczas, co zastosowaliście i podlinkujcie do sklepu :) 

Zgłoście pracę przy pomocy żabki na dole posta,
 powieście u siebie na blogu banerek podlinkowany do naszego bloga,
 dodajcie się do obserwatorów i dobrze się bawcie :)

Ilość prac zgłaszanych w wyzwaniu jest nieograniczona. 

Nagrodą są zakupy w naszym sklepie za kwotę 30 zł.  .


A oto  inspiracje naszego DT :

Roma






Ines





Chimera







Panako




Pozdrawiamy serdecznie
i zapraszamy do zabawy :)


9 komentarzy:

  1. Jakie śliczne inspiracje! A już świeczka Ines - cuuudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło:) Dziękujemy ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog jest bardzo dobry. Szkoda że dopiero dziś tu wpadłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mi sie wydaje , że wyzwania są tylko dla posiadaczy bloga,jeśli tak to szkoda bloga nie posiadam,a zgłosiłam swoja pracę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwania są nie tylko dla posiadaczy bloga, wystarczy tylko podać link do konkretnej pracy zamieszczonej np. w galerii internetowej, czy udostępnianej na Facebooku. Zapraszam do udziału w wyzwaniu ;)

      Usuń
  5. Śliczne prace :) szczególnie świeca przypadła mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne inspiracje, a świeczka zwraca na siebie szczególną uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się - inspiracje udane. Szczególnie świeca i pierwsza kartka zatrzymały mnie na dłużej.
    Pozdrawiam całą ekipę!

    OdpowiedzUsuń