piątek, 17 sierpnia 2018

Gościnna projektantka sierpnia

Witamy !!!!
Dziś mamy przyjemność zaprosić Was
na spotkanie z naszą Gościnną Projektantką Sierpnia, 
która jest zwyciężczynią jednego z naszych ostatnich wyzwań, 
a jest nią 
która przygotowała specjalnie dla Was
prześliczną kartkę ślubną,
bardzo delikatną, niezwykle romantyczną,
z miszmaszową ramką w roli głównej.

Zanim jednak ją zobaczycie,
kilka słów od naszego gościa :

Witajcie! Mój nick to Yume Art i uwielbiam tworzyć różnorodne prace pod względem stylu i formy. Kocham eksperymenty i często moje prace to właśnie eksperyment :) Czasem tworzę kartki, albumy, prace 3D. Mojego stylu nie da się określić jednym słowem, bo raz lubię tworzyć prace stonowane i eleganckie, a kolejnym razem nieco nieprzewidywalne. Uwielbiam papier od zawsze. Swojego bloga http://ayumeart.blogspot.com/ tworzę od 2015 roku. Wcześniej dużo malowała, ale nigdy nie uczyłam się na żadnym artystycznym kierunku. Oprócz bloga znajdziecie mnie również na Facebooku: https://www.facebook.com/YumeArt.kartki/






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz