niedziela, 22 lipca 2018

Najsłodsza na świecie

Nie wiem, jak moja kotka to robi, ale nawet gdy coś przeskrobie, nie potrafię się na nią gniewać. Wystarczy jedno spojrzenie na jej słodki pyszczek i cała złość uchodzi ze mnie w sekundę. Nie miałam więc innego wyjścia i musiałam oprawić tę moją małą księżniczkę. Wybrałam niezwykle urocze papiery, bardzo lubię połączenie miętowego i różowego. W kompozycję wplotłam też miszmaszową tekturkę - śliczną ramkę, którą delikatnie potuszowałam brązowymi Distressami, umieściłam w niej wycięte z papieru kwiaty i ozdobiłam papierową kokardką.
Całość prezentuje się tak:










Użyłam:  

http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Stokrotkowa-okragla-ramka-zawijasek/363

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli :)


1 komentarz:

  1. Naprawdę ten blog jest bardzo fajny.Na dodatek jest mnóstwo wątków.

    OdpowiedzUsuń