czwartek, 15 marca 2018

Gościnna projektantka marca

Witamy :)

Dziś mamy przyjemność zaprosić Was
na spotkanie z naszą Gościnną Projektantką Lutego, 
która jest zwyciężczynią jednego z naszych ostatnich wyzwań, 
a jest nią 
Zobaczcie jaką przepiękną pracę dla Was przygotowała,
mediową kartkę,
pełną soczystych kolorów i warstw,
z przepięknymi kwiatami i naszą tekturką
Zanim jednak ją zobaczycie,
kilka słów od naszego gościa :

Mam na imię Kamila i odkąd sięgam pamięcią zawsze coś tworzyłam, "zostawiałam ślad" :) W dzieciństwie i młodości uwielbiałam pisać; głównie wiersze. Pokochałam też haftowanie a w liceum zaczęłam szyć sobie na maszynie projektowane przez siebie ubrania a także wymyślne czapki, w zasadzie kapelusze ;) Do dziś zdarza mi się usiąść przy maszynie choć szyję w zasadzie tylko dla domu.
Razem z moim ukochanym mężem tworzymy też swoją upragnioną rodzinę na którą poza nami składają się cztery córki i jeden synek, w wieku od 1 roku do 13 lat :))
Kocham papier i od 5 lat zajmuję się głównie cardmakingiem; a moją specjalnością stały się exploding boxy. Wykonuję rownież albumy, zaproszenia, ramki etc.
Marzę o tym by kiedyś dać się pochłonąć technikom mixed mediowym bo jest to dla mnie istna kraina czarów.
Dziękuję raz jeszcze za wybranie mojej pracy i możliwość pokazania się w Waszych "progach" :))
Zapraszam na swój blog i pozdrawiam 
www.kartkihandmade.blogspot.com



1 komentarz:

  1. Im więcej projektantów będzie w tym kraju tym lepiej dla wszystkich według mnie.

    OdpowiedzUsuń