piątek, 15 grudnia 2017

Gościnna projektantka grudnia


Witajcie :)
Magdy przedtawiać Wam nie trzeba ;-) Dobrze ją znacie z pięknych i bardzo oryginalnych prac.

Dzisiaj, specjalnie dla sklepu Miszmasz Papierowy przygotowala świąteczną inspirację. 

Ale zanim przejdziemy do zdjęć eMKa oddajęgłos Magdzie :)


Cześć. Mam na imię Magda - w blogowym świecie eMKa. 

Sezon świąteczny w pełni, więc na dzisiejszą gościnę, przygotowałam świąteczną kartkę w kształcie bombki. Użyłam w niej ramki z gwiazdeczkami, jesiennych listków i gałązki z ptaszkami. Wszystkie tekturki pokolorowałam - ramkę srebrnym woskiem, gałązki złotym markerem, a ptaszki popryskałam srebrną farbą :) 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba...?Bardzo mi było miło gościć po raz kolejny na blogu Miszmasz Papierowy - dziękuję za taką możliwości i zapraszam wszystkich do odwiedzania też mojego bloga:





Do swojej pracy Magda wykorzystała:



Bardzo dizękuemy za wspaniałą inspirację. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz