poniedziałek, 19 grudnia 2016

Zawieszki na prezenty

Kochani, rok 2016 dobiega końca. Święta już tuż tuż, a przypomniała mi w pędzie życiowym o tym dopiero ubrana pięknie choinka, która stoi dumnie u mnie w salonie ozdobiona ręcznie wykonanymi przedmiotami i pachnąca lasem.
Pragnę podziękować Wam za możliwość uczestniczenia w tworzeniu bloga Miszmaszpapierowy. Dziękuję za wizyty i za wsparcie. Dzisiejszym postem żegnam się z Wami. Pragnę skorzystać z okazji i podziękować Joannie ( szefowej ) za uśmiech i cierpliwość do moich szalonych pomysłów, Wam dziękuję z całego serca i mam nadzieję, że zapamiętacie choć jedną moją pracę na blogu. Dziękuję również całej załodze Miszmaszu.
Życzę Wam spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. Cieszyłabym się bardzo, gdybyście zostali obdarowani wymarzonymi prezentami, ale jeszcze bardziej będę się cieszyć, jak Wy będziecie uśmiechnięci, radośni i szczęśliwi....
Ściskam Was mocno. Do tych którzy to czytają: Nie przestawaj tworzyć! Nie oglądaj się za siebie, tylko rób swoje! Nie przestawaj marzyć i do tych marzeń dążyć! Nie przestawaj kochać tego co robicisz! Nie zaniedbuj przez to rodziny...Oczywiście nie możesz zaprzestać używania pięknych tekturek Miszmaszpapierowy!

Pozdrawiam ostatni raz oficjalnie. Przygotowałam bardzo prostą zawieszke na prezenty. Z racji tego, że zawsze trzeba ich wykonać więcej niż jedną postanowiłam, że będą proste i funkcjonalne. Wykorzystałam do tego świąteczny Zimowy krajobraz.




Użyłam






1 komentarz:

  1. Takiej zawieszki to na pewno nikt nie wyrzuci -zostawie wraz z prezentem :) Taka "śniegiem malowana" :)

    OdpowiedzUsuń