wtorek, 25 października 2016

Jak zmediowałam wrzosową tekturkę

Witajcie:)

Na naszym blogu trwa jeszcze wyzwanie "tekturka po przejściach",
więc w ramach mojej dzisiejszej inspiracji postanowiłam podzielić się z Wami
jak ja potraktowałam wrzosowe (lawendowe;) tekturki (z serii jesienne trawy).

 Ale najpierw kartka, na której oprócz wspomnianych wrzosów pojawiły się również
zmediowane zawijaskowe tekturki - narożniki małe, które skleiłam w ramkę.


 
 


A jak to było z tekturkami:

Na początek potuszowałam je gąbeczką Distressami:
 


 Na posmarowaną klejem górną część tekturki (przeznaczoną na kwiaty) nasypałam fioletowe mikrokulki.
I zanim wszystko wyschło, delikatnie, cieniutkim pędzelkiem wyrównałam brzegi tekturki
 (wystające mikrokulki lub te, które słabo "chwyciły" klej zostały delikatnie strzepnięte).




Po wyschnięciu kleju, kuleczki bardzo mocno trzymają się tekturki, jednak dla całkowitego
zabezpieczenia dodatkowo polakierowałam tekturkę bezbarwnym lakierem.

I tak oto prezentują się gotowe "wrzosy":


Mam nadzieję, że podobają się Wam tak zmediowane tekturki.

Bardzo się cieszę, że dane mi jest projektować je dla Was.
Jemioła, jesienne trawy i zawijaski, to dopiero początek;)

Pozdrawiam wraz z jesiennym słonkiem:)


Wykorzystane tekturki:

http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Jesienne-trawy/318

15 komentarzy:

  1. Piękna praca:)A zmediowane wrzosy...mrrr:)śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczna karteczka i ciekawe uwypuklenie wrzosów! Mam przezroczyste mikrofilmów no a te fioletowe są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to trzeba je wykorzystać, zapewne na kolorowym tle będą miały odpowiedni (do tła) kolor:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Kartka śliczna! Podoba mi się połączenie fioletu i błękitu w tle.
    A tekturki zmediowane super! Pomysł na mikrokulki jest świetny, powstała świetna faktura, która przypomina całe mnóstwo drobnych kwiatuszków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomysł się spodobał i dziękuję za miłe słowa:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Przepiękna praca,lubię takie zmediowane prace..

    czy ja nie widzę czy nie było wyników fana za wrzesień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, dziękuję, nie wiem czemu ale umknęło mi to :( Przepraszam, postaram się wrzucić wyniki dzisiaj. Pozdrawiwm serdecznie.

      Usuń
    2. Elu ja również dziękuję:)

      Usuń
  5. Cudne te wrzosiki...I kuleczkowe i same distressowe też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Świetna kartka !!! dziękuję, że podzieliłaś się pomysłem na zmediowaną tekturkę, zupełnie ją odmieniłaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że odmieniłam zupełnie, bo lawendę na wrzos zamieniłam ;)) Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  7. Piękna przemiana lawendy :)

    OdpowiedzUsuń