poniedziałek, 16 listopada 2020

Gościnna projektantka listopada

Witamy !!!!

Mamy przyjemność zaprosić Was dzisiaj 
na listopadowe spotkanie z  Gościnną Projektantką -
która jest zwyciężczynią jednego z naszych wyzwań.

Przedstawiamy Wam 

 Justynka przygotowała dla Was przepiękną kartkę z naszymi tekturkami:


Zanim  ją pokażemy, kilka słów od naszego gościa:

Witajcie! 
Jest mi ogromnie miło, 
że mogę tutaj wystąpić i zaprezentować swoją pracę.
 Miłością do scrapbookingu zaraziła mnie moja przyjaciółka.
 Byłam wtedy w ciąży, dlatego też moim pierwszym dziełem był album na zdjęcia USG i z sesji ciążowej. Od tamtej pory przepadłam. 
Uwielbiam robić albumy, exploding boxy, kartki. 
Kocham robić kwiaty z foamiranu i papieru. 
Powoli wkraczam również w świat decoupage i mixmediów.
Specjalnie dla Was stworzyłam kartkę świąteczną w formacie DL, w której wykorzystałam Misz-Maszowe delikatne choineczki. 
Jeśli moja kartka Wam się spodobała to zapraszam po więcej na Facebook oraz YouTube, gdzie znajdziecie mnie pod nazwą Rabusiowe Pasje. 
Pozdrawiam serdecznie! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz