środa, 16 września 2020

Gościnna projektantka września

Witamy !!!!
Dziś mamy przyjemność zaprosić Was
na spotkanie z naszą Gościnną Projektantką -
która jest zwyciężczynią jednego z naszych wyzwań.

Przedstawiamy Wam 


Magda przygotowała dla Was przepiękną kartkę z naszą tekturką:

Zanim  ją pokażemy, kilka słów od naszego gościa:

Witam serdecznie!
Mam na imię Magda w sieci  skrywam się pod nazwą Paperlikeme .
 Scrapbooking skradł me serce już parę lat temu, ale tak naprawdę 
dopiero od dwóch lat moja twórczość nabrała wiatru w żagle. 
Scrap kocham za jego piękno i  nieograniczone możliwości. 
Z niczego można zrobić coś pięknego. 
Uwielbiam tworzyć i dzielić się moją pasją z innymi. 
Bywa, że ręce nie nadążają za głową pełną pomysłów, 
ale to chyba przypadłość większości scraperek ;).
 Dziś mam zaszczyt gościć na MiszMaszowym blogu, 
z czego jestem ogromnie dumna  i co mnie ogromnie cieszy
  gdyż, to właśnie tekturki należą do moich ''najulubieńszych'' przydasi, 
a ich są cudowne.
 Serdecznie zapraszam na małą dziecięcą wyprawę:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz