środa, 16 października 2019

Gościnna projektantka października

Witajcie :)

Mamy przyjemność zaprosić Was na spotkanie
 z naszą październikową Gościnną Projektantką.

Przedstawiamy Wam Alicję,
która jest zwyciężczynią jednego z naszych wyzwań. 

made by Aluu

Alicja przygotowała dla Was przepiękną kartkę,
z naszymi tekturkami:
Proste listki w kółeczku
Zawijaski w stokrotkach

Zanim  ją pokażemy, kilka słów od naszego gościa :

 Witam,
 jest mi bardzo miło gościć na miszmaszowym blogu.
Na imię mam Alicja, w scrapowym świecie występuję jako made by Aluu.

Moje hobby stało się "ważną" częścią mojego życia.
Znacie to,te długie wieczory spędzone na robieniu kartek,wycinaniu,stemplowaniu itd.:)
Bardzo lubię prace w stylu eko, z wykorzystaniem naturalnych dodatków oraz tekturek.
 Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę, z miszmaszowymi tekturkami,
 jest ona dopełnieniem prezentu w stylu eko. 
Obdarowanym całość bardzo się podobała,
mam nadzieję, że Wam ta praca też się spodoba.

Pozdrawiam ciepło,Alicja.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz