poniedziałek, 2 września 2019

Letni ślub w kwiatach

Sezon na śluby trwa, a ja mam dzisiaj do pokazania komplet na taką właśnie okazję. 
Zarówno pudełko, jak i kartka ozdobione zostały między innymi tekturkami firmowymi - bo jakżeby inaczej! 


Upodobałam sobie ostatnio format DL, którego wcześniej nie lubiłam. Tekturki Gosi znakomicie pasują rozmiarem do tego formatu.

Zgrabne gałązki z kwiatami i narożniki można ładnie na DL-ce rozmieścić. Tekturki same w sobie są bardzo dekoracyjne.
Podkreślam po raz n-ty na tym blogu - miszmaszowe tekturki wykonane są z bardzo dobrej jakości beermaty i  mają ładny kolor, nie są przepalone.




Pomimo tego, że tekturki są filigranowe - nie łamią się!
Klienci sklepu otrzymują je w postaci wyjętych z arkusza wzorów, opakowanych w foliowe torebki wzmocnione wkładką reklamową.
To bardzo ważne jest dla tych, którzy tekturek nie lubią z arkusza wyjmować. Ja do takich osób należę i bardzo sobie cenię to, w jakiej postaci tekturki otrzymuję do użytkowania. 



Jeżeli nie macie jeszcze tych wzorów, to biegiem do sklepu po:


Dziękuję za wizytę i lekturę postu.

Jak oceniacie prezentowane dzisiaj tekturki? 
Śliczne, ładne, czy takie sobie?
Kupicie je chętnie, jesteście umiarkowanie zainteresowani, uważacie że nie warto kupować?
Cena jest adekwatna do jakości, zbyt wysoka ?

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz