niedziela, 29 lipca 2018

Gościnna projektantka lipca

Witamy !!!!
Dziś mamy przyjemność zaprosić Was
na spotkanie z naszą Gościnną Projektantką Czerwca, 
która jest zwyciężczynią jednego z naszych ostatnich wyzwań, 
a jest nią 
Monika przygotowała dla Was prześliczną  kartkę,
 przepięknie ozdobioną kwiatami, 
naszymi tekturkami, a wszystko to cudownie wprowadza nas
w letnią, słoneczną aurę.

Zanim jednak ją zobaczycie,
kilka słów od naszego gościa :

Witam serdecznie na wstępie chciałabym podziękować za zaproszenie. Mam na imię Monika, prywatnie żona i mama 3 letniej córki. W papierze zakochałam sie dość niedawno, ale jest to dla mnie obecnie najlepsza odskocznia od codziennych obowiązków. Tworze głównie kartki i boxy, uwielbiam kwiaty, wstążki i koronki. Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam kartke ślubną w której wykorzystałam Okrągłą ramkę japońskiej wiśni Kwadratowy ozdobnik japońskiej wiśni.

Pozdrawiam wszystkich ciepło a w wolnej chwili zapraszam na swojego bloga





Monika użyła :

1 komentarz:

  1. Thank You for sharing your article, This is an interesting & informative blog. It is very useful for the developer like me.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń