piątek, 11 maja 2018

Pamiątka Chrztu Świętego

Dzień dobry :)

Rozpoczynając tą inspirację czekałam na przypływ weny, myślałam na tamten moment, że opuściła mnie bezpowrotnie. Był zamysł, główna tekturka (czyli napis) czekała w pogotowiu, papiery wybrane, jeszcze kompozycja nie do końca dopracowana, ale ciągle mi czegoś brakowało. Wszelkie wątpliwości prysły kiedy do ręki wzięłam nowe tekturki, zaprojektowane przez Izę, idealnie wpasowały się w całość i stały się kropką nad "i".

Pudełko



a w nim kartka.






Serdecznie pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia :) 

Agnieszka


4 komentarze:

  1. Przepiękna pamiątka! Ślicznie dobrałaś dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatny i piękna kompozycja:) Radość wielka widzieć "swoje" tekturki w Twoich pracach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochana, to była dla mnie wielka radość <3

    OdpowiedzUsuń
  4. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń