niedziela, 25 czerwca 2017

miętowo-malinowe pudełko!

witacie Kochani!

dziś mam dla Was coś wyjątkowego!! dzięki wspaniałej miszmaszowej bazie powstał pudełkowy album – rewelacyjna pamiątka Wieczoru Panieńskiego pewnej Ani!

z zewnątrz wygląda jak klasyczny expoloding box, jednak w środku kryje wiele więcej kart i spokojnie zmieściłam tam 20 zdjęć uczestniczek tej świetnej imprezy wraz z życzeniami!!


na środku też postarałam się o coś wyjątkowego – dodałam trochę koronki do zdjęcia Panny Młodej , co dało bardzo fajny, „ślubny” efekt ;)



zobaczcie jak pudełko prezentuje się w akcji ;)



co myślicie o takiej pamiątce tego Wyjątkowego Wieczoru?

wykorzystałam:


pozdrawiam!





2 komentarze:

  1. Super pudełko, na pewno bardzo oryginalna i wyjątkowa pamiątka! Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję! aż sama się dziwię, że to połączenie kolorów tak ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń