piątek, 16 czerwca 2017

Gościnna projektantka czerwca

Witamy :)

Serdecznie zapraszamy na spotkanie z naszą
Gościnną Projektantką czerwca 


Zobaczcie jaką przepiękną pracę dla Was przygotowała,
pracę, która jest niezwykle oryginalna,
sprawia wrażenie bardzo lekkiej,
chociaż jest pełna mnóstwa warstw i pięknych dodatków,
które robią naprawdę ogromne wrażenie,
a kiedy się ją ogląda, nie sposób się nią nie zachwycać.

Ale najpierw kilka słów od Wioli

Bardzo dziękuję za zaproszenie do gościnnego projektowania na blogu Miszmasz Papierowy, czynię to z wielkim  entuzjazmem i nieukrywaną radością. 
Największą przyjemność sprawia mi tworzenie albumów. Bardzo lubię utrwalać ważne i mniej ważne chwile, a później po nie sięgać i po prostu wspominać... Prace ze zdjęciem to dla mnie prace z duszą.  Niemniej chętnie sięgam po art journal, który odkryłam niedawno, a który stał się dla mnie wyjątkowo atrakcyjną formą wyrażania myśli, emocji, komentowania rzeczywistości. Ponieważ scrapbooking to niezwykła przygoda, nieustannie zaskakująca nowymi technikami, pomysłami, rozwiązaniami, przygotowując pracę postanowiłam sięgnąć po formę dla mnie zupełnie nową, a mianowicie LO/blejtram.  Z racji tego, że zbliża się Dzień Ojca zdecydowałam, że oprawię ulubione zdjęcie z dzieciństwa mojego taty. Myślę, że taki prezent okaże się trafiony:-)
Po raz pierwszy również miałam okazję wykorzystać miszmaszowe tekturki i przyznam szczerze, że świetnie mi się z nimi pracowało. Wspaniale się wkomponowują w całość, mają niezwykle ciekawe wzory, są ażurowe, delikatne, przez co praca nabiera lekkości, a to bardzo lubię.
Raz jeszcze pięknie dziękuję i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://zatokawspomnien.blogspot.com/ oraz na mój fanpage www.facebook.com/zatokawspomnien/
Pozdrawiam serdecznie
WuWu








Wiola użyła :




 Zapraszamy również na nasze aktualne
Wyzwanie #17 Dowolna praca z tekturką

4 komentarze:

  1. Niesamowita praca - ja do LO mam dwie lewe ręce - ale zawsze podziwiam prace innych. Twoja jest fantastyczna, musiałaś włożyć dużo serca i pracy - efekt jest wspaniały. Można oglądać i oglądać - i ciągle znajdować coś nowego w niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle się tu pięknego dzieje, że można podziwiać bez końca! Wspaniała praca, widać, że bardzo dobrze przemyślana i zrobiona z sercem :)

    OdpowiedzUsuń