sobota, 20 maja 2017

Mini albumik

Witam :) 

Ten albumik, który ma rozmiar 11 x 7 cm,
 powstawał, jak sami zresztą zauważyliście, 
w nieco dłuższym czasie, 
tak więc dziś mogę już pokazać Wam jego efekt końcowy, 

Wcześniej mogliście oglądać moje 4 stronki,
które do niego przygotowałam i które to były zrobione
 na bazie rolek od papieru toaletowego ;).
A że bazę na album dostałam w prezencie, to mnie jakby zmobilizowało,
żeby zrobić taki nietypowy dla mnie album.

Tak wygląda przód...
...to są boki ...


... i tył okładki ...



... a to już środek albumu ...






Do środka stron albumowych włożyłam dwa tagi,
które z jednej strony są w kolorze różowym, 
a z drugiej zielonym.








Dla przypomnienia, wszystkie 4 strony,
które już mogliście wcześniej zobaczyć






Wykorzystane tekturki ( łącznie z wcześniej wykonanymi stronami )  :














Pozdrawiam serdecznie
i życzę Wam miłego weekendu

xxx Ania Karasiowa


1 komentarz: