wtorek, 28 marca 2017

Na pożegnanie....

Witajcie :)
Dzisiaj chciałam bardzo podziękować Agnieszce, która wspierała nasz DT przez ostatnie pół roku.
Niestety to co dobre szybko się kończy i dziś jest ostatni post Agnieszki na miszmaszowym blogu :(

Aga, dziękuję Ci za piękne prace, cudne, ukwiecone kartki,
za pozytywną energię i wszystko co dla nas zrobiłaś.
Dziękuję :)
A teraz oddaję już głos Agnieszce :)


Witajcie!

Dzisiaj moja ostatnia inspiracja na blogu Miszmasz Papierowy.
Bardzo dziękuję Asi za zaproszenie i możliwość tworzenia w gronie niezwykle utalentowanych, 
a poza blogiem także niesamowitych dziewczyn :)

Przygotowałam kartkę, która powstała wg naszej wyzwaniowej mapki. 
W fioletowe kwiaty wplątałam zawijaski.





W pracy użyłam:

http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Zawijaski-w-stokrotkach/366

Pozdrawiam serdecznie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz