środa, 15 lutego 2017

Białe skrzyneczki

Witam :)
U mnie dziś nieco inna inspiracja, niż robiłam do tej pory, 
a mianowicie pamiątkowe skrzyneczki na zdjęcia ze ślubu.
Skrzyneczki te są dosyć duże, oryginalnie były z drewna sosnowego,
ale nieco je wybieliłam. 

Na wieczku ułożyłam trzy kwiaty, które sama przytuszowałam
i zrobiłam w całości, dodałam listki, sznurek i sizal,
a także kilka cekinów, a dookoła nałożyłam grubszą warstwę gesso.
W lewym dolnym rogu wieka nakleiłam
imiona nowożeńców - wykonane specjalnie przez Miszmasz.

Środkowe kwiaty na trzech skrzyneczkach są średniej wielkości ...




.... a na pozostałych trzech nieco większe.



Poniżej wieka nakleiłam dookoła delikatną koronkę.


Środek wedle życzenia, pozostał oryginalny, niemalowany,
pod wieczko nakleiłam tekturki z datą ślubu.

Pozdrawiam serdecznie
xxx Ania Karasiowa


2 komentarze:

  1. Genialnie zrobiłaś te skrzyneczke. Jak już się bardziej obije w temacie kwiatów będę musiała spróbować przygotować takie pudełeczko z kwiatami na prezent:-)
    Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat nie jestem mistrzynią w robieniu kwiatów, ale czasami coś tam zrobię i zawsze z papieru czerpanego, bo pod wpływem wody kwiaty są sztywniejsze i się nie odkształcają, bardzo dziękuję za miły komentarz <3

      Usuń