sobota, 25 czerwca 2016

Szkatułka na kobiece drobiazgi

Witajcie:)

Właśnie rozpoczęły się wakacje!
Czas urlopów, wytchnienia, odpoczynku... 
w ramach relaksu proponuję twórczym kobietom zrobić coś dla siebie:) 
Może to być szkatułka na kobiece drobiazgi lub na różne herbatki,
 obowiązkowo z naszymi cudnymi tekturkami, o np. taka:









Wykorzystałam tekturkę kwiatowy ornament:

http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Kwiatowy-ornament/131
Pozdrawiam serdecznie i wakacyjnie:)

http://oribella-hobby.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. Piękna szkatułka w starym stylu. Ile czasu zajęło Tobie zrobienie jej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) No właśnie z jej zrobieniem, to musiałam się spieszyć, a w przypadku decoupage, to nie jest wskazane, wręcz niemożliwe;))Zeszło mi na nią kilka wieczorów (w dzień niestety nie miałam czasu robić), a kilka, bo warstwy musiały schnąć. Obdarowana osóbka otrzymała "nakaz" trzymania jej jeszcze przez jakiś czas otwartej, aby wszystko spokojnie "doschło";) Aaa... tekturki tak cieniowane już były prosto z Miszmaszowego sklepu, ja je tylko polakierowałam:)

      Usuń