poniedziałek, 1 lutego 2016

Zaczynamy, zapraszamy


Witajcie :)
Jest mi niezwykle miło, że mogę przywitać się z Wami 
na blogu sklepu Miszmasz Papierowy. 
Ciesze się, że po kolei, małymi kroczkami sklep zaczyna wyglądać profesjonalnie
 i mam nadzieję że będzie się Wam coraz bardziej podobał,
 a wkrótce może rozszerzy swój asortyment :)


Dzisiaj jest również niezwykły dzień, ponieważ chciałam przedstawić Wam grono znakomitych projektantek, które będą Was inspirować na blogu. 
To dla mnie wielkie wyróżnienie, że tak wiele  Was przesłało swoje zgłoszenia do DT. 
Nie spodziewałam się takiego odzewu i byłam bardzo pozytywnie i mile zaskoczona, 
otwierając kolejne maile z Waszymi wspaniałymi pracami, 
odwiedzając Wasze blogi i galerie internetowe. 

Bardzo Wam za to dziękuję. :) 

Wybór był bardzo trudny ale w końcu jest - Design Team sklepu Miszmasz Papierowy. 
Grono niezwykłych - utalentowanych, ciepłych i pozytywnie zakręconych dziewczyn,
 będzie Wam pokazywać na ile sposobów można wykorzystać miszmaszowe tekturki. 
Mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać z przyjemnością, inspirować się i dobrze się bawić. 



A już teraz oddaję głos Ani Karasiowej, która jako pierwsza ma dla Was cudowną inspirację.

Witam !!

To dla mnie jest ogromne wyróżnienie i wielki zaszczyt, że zostałam zaproszona,
do  współudziału tworzenia blogu sklepu Miszmasz Papierowy, w Design Team,
zresztą w tak zacnym i utalentowanym gronie.
A praca z tak cudnymi, delikatnymi i eleganckimi tekturkami
 to wyłącznie sama przyjemność.
Chciałam również podziękować bardzo za zaufanie jakim mnie obdarzono.


Dzisiaj na moją pierwszą inspirację przygotowałam kartkę na Walentynki,
 z fioletem, ze złotem i pięknym ażurowym serduszkiem .
Kartka jest bardzo przestrzenna, z wieloma warstwami, koronką
 i papierem częściowo udzieranym.














Pozdrawiam serdecznie :)



Ania w swojej pracy wykorzystała tekturkę serduszkowe tło.


11 komentarzy:

  1. Gratulacje i życzę nie tylko udanego startu ale grona dobrych klientów . Tekturki robisz cudne Asiu i zyczę powodzenia w przedsięwzięciu . Cieszę się Twoim szczęśćiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne DT! Życzę Wam niekończącej się weny twórczej i fantastycznych inspiracji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny skład, gratuluję! Karasiowa jak zwykle czaruje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Asiu Tobie- wspaniałego przedsięwzięcia i wybranym dziewczynom z DT- już się cieszę i czekam na kolejne piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać pięknych inspiracji:) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe DT na pewno będziecie inspirować cudnymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały DT!
    Tylko dlaczego mnie w nim nie ma ;) ?
    całuję
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, urokliwa kartka Aniu:)

    OdpowiedzUsuń